2011-10-27

Great room

Oj dawno mnie tu nie było, dawno...

Ostatnio mam fazę na programy tv i magazyny dotyczące wystroju wnętrz. Z racji tego, iż obecnie odbieram 5 stacji, ciekawych rzeczy poszukuję w necie. No i znalazłam!
"HGTV's Great Rooms"!! Główną designerką jest Meg - zwyciężczyni którejś tam edycji "Design Star". Program rozgrywa się w Chicago, co odcinek ekipa remontuje jednej rodzinie jakieś pomieszczenie w domu.
Mam bzika na punkcie kuchni i tak jakoś trafiło, że do tej pory przeważały projekty kuchni! Heh...nawet pierwszy odcinek jaki widziałam był o kuchni... i to jakiej!!!

Moja ulubiona transformacja do tej pory:



Zdjęcia pochodzą ze strony http://www.hgtv.com

Niesamowicie podoba mi się ta delikatna szarość szafek i ta wstawka czerwonego na ścianie. Bardzo bym chciała mieć taką kolorystykę u siebie (kolor szary może być zamieniony białym :P )
Bardzo spodobała mi się ta czerwona ściana między blatem a szafkami. Jest to ciekawy sposób na odżywienie pomieszczenia - dodaje to trochę energii ale zarazem nie przytłacza. Patrząc na tę kuchnię, wolałabym gładkie fronty szafek, mniej klasyczne, bo lubię prostotę i minimalizm (żeby jak najmniej było do sprzątania). :)
Coś czuję, że jeżeli sytuacja finansowa w przyszłości pozwoli, będę straszną gadżeciarą kuchenną i oczywiście gadżety te będą koloru czerwonego :)
Od dziecka jestem fanką firmy Philips (niestety ostatnio zdradzam go z Samsungiem) ale ta miłość na razie trwa, nawet mam upatrzoną linię produktów małego AGD Philips:

Zdjęcie pochodzi ze strony http://www.euro.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz