2011-10-27

Włoski tydzień - makarony

Jestem wielką fanką promocji w Lidlu i tzw. "tygodni". Można wtedy kupić różne przysmaki za bardzo przystępną cenę - idealnie na studencką kieszeń.
Obecnie trwa tydzień włoski. Upatrzyłam sobie dwa makarony.





Pierwszy - Makaron spaghetti integrali - wersja pełnoziarnista wersja standardowego makaronu, który jest stale w ofercie sklepu. Skusiła mnie ta jego pełnoziarnistość - czyli że zdrowszy... Już go wypróbowałam dwukrotnie i...muszę przyznać, że chciałabym, aby zagościł na półkach na dłużnej (albo i zawsze).
2,99PLN/500g





Drugi natomiast - Makaron Cannelloni - to takie makaronowe rury, który jest stworzony do nadziewania go farszami mięsnymi lub warzywnymi. Jeszcze nic z nim nie gotowałam, ale myślę, że w najbliższym czasie go wypróbuję :)
3,79PLN/250g





Zdjęcia pochodzą ze strony http://www.lidl.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz