2009-02-28

U2 I will follow

Nie jestem fanką ani zespołu, ani Bono, ani ich twórczości. Ok, maja kilka hitów, które nawet znam. Bono szanuję za jego działalność pozamuzyczną.

Mój dobry kolega bardzo ich lubi (tak mi się zawsze zdawało:P) i nawet do niego napisałam, jak niedawno na VH1 był program poświęcony tylko U2 i puszczali tylko ich teledyski. Trafiłam na jeden, który:
1) cholernie mi się spodobał
2) Bono jest podobny do właśnie tego kolegi
3) postanowiłam go mieć

Niestety trudno było go znaleźć, ale już się o to nie martwię;p Inny kolega i jego magiczne "znajomości" sprawiły ze video czeka już na mnie w Poznaniu :P

trudności natury technicznej doprowadzają do podania linku do video :/

2 komentarze:

  1. "3) postanowiłam go mieć"
    hmm... postanowiłaś mieć tego kolegę czy ten teledysk..? ha ha

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe post poświęciłam teledyskowi. Zapragnełam mieć teledyk, hehehehe :) Kolege dla jego dobra, zostawię w spokoju :P

    OdpowiedzUsuń