2009-03-01

Kanye West "808s & Heartbreak"


Ok, przesłuchałam płytę Kanye. Dogłębnie. Kurde, podoba mi się!!!!! Teksty bardzo osobiste, o miłości, nieszczęśliwej.
Mój faworyt - "Paranoid" - podkład + słowa.
Które jeszcze bym wyróżniła, tak po pierwszym przesłuchaniu?
bardzo osobiste "Pinoccio Story",
"Love lockdown", "Robocop" i "Amazing".
hehe, zaraz wyjdzie, ze wszystkie :P

Kupcie, ściągnijcie, obojętnie. Mi się cholernie spodobała :P
Zwróciłam uwagę na coś, co zazwyczaj czytam na moich plotkarskich portalach (nie ograniczam się tylko do pudelka, gdyż ponieważ iż zależy mi na fotkach;p): Kanye po stracie matki (zmarła w wyniku komplikacji po operacji plastycznej z tego co pamiętam) zauważył, że jest sam i brakuje mu kobiety, tak już na stałe, z która mógłby stworzyć dom...

No ma już swoje lata chłopak (w tym roku 32):P Życzę szczęścia i miłości :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz