2009-01-04

obiad u siorki

Byłam dziś u siorki (ciotecznej). W grudniu przeprowadziła się z familią do domku jednorodzinnego i jeszcze w nim nie byłam. Nie jest może super duży, ale domek to zawsze domek :P Oczywiście ciocia Marta bawiła się z dziećmi, heheheh Było rysowanie po tablicy, Lego i kąpanie :p Potem chwila spokoju (usypianie), więc dorwałam jakies gazety siorki. Nie jestem fanką "Zwierciadła" ale co to przeszkadza w przejrzeniu:p
Był artykuł o seksoholizmie wśród kobiet. Kurde, 30 minut próbowałam cos o tym napisać, ale, haha, leciał wywiad (który już oglądłąam) z Kubą Wojewódzkim na TVNie i nie mogłam się skupić. A teraz leci najwspanialszy serial pod słońcem (czyli "Sex and the city"), który też juz widziałam:P i tez się nie skupię :P

aaaaa, potem siorka przyszła i składala jakiś koszyczek czy coś, gadałyśmy o rodzince, dzieciach i... zapytała "Marta, zakochałaś się już?". Ech... co za życie :P

tak więc pozdro :P:P:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz