2009-01-25

subiektywnie Get Mad!

Jak wspominałam we wcześniejszych postach, planowałam wybrać się na imprezę z cyklu Get Mad! w Eskulapie. No i się wybrałam, hehehe :p


Przez długi czas zastanawialam się czy zapisać swoje obserwacje tematycznie czy chronologicznie i wyszło, że będzie tematycznie:p Ogólnie jestem jakaś taka dzisiaj zakatarzona - albo drażni mnie zapach proszku do prania, który roznosi się po całym mieszkaniu - współlokatorzy zrobili dziś 3 prania, albo przeziębiłam się :( Przez to cały ten post może byc bez ładu i składu:P

No ale do rzeczy do cholery :P

#1
Było mało ludzi. No ok, nie mało mało, tylko mniej niż się spodziewałam. Czasem na !EDU przychodziło więcej (kij z tym, że były to imprezy uczelniane) ale jednak:p No i po komentarzach i filmikach w necie z wcześniejszych imprez "trasy" Tomb Crew myślałam, że bedzie tłoczno. A tu lipka (nr 1).

#2
Piwo po 8zł (lipka nr 2) Jestem biedną studentką (wystarczyłoby napisać, że studentką, ale w tych czasach są tez studenci pracujący:P), dla której 8zł za piwo to dużo. I doszłam do zabójczego wniosku: piwo za 8zł wchodzi gorzej nż te za 3,5zł :p Na szczęście obstawiałam że ceny piwa będą się znacząco różnić od "studenckich" jak podczas !EDU, więc namówiłam współlokatorkę do pomocy przy "zaprawie" hihihi.

#3
Zauważyłam pewne zjawisko socjologiczne: jak się tworzy tłum(ek) na parkiecie. Muza sobie leciała (i to bardzo fajna, chyba Mcut wtedy coś zapodawał) a na parkiecie pusto... I nagle wpadły trzy osoby, bardzo uchachane, ewidentnie po %. Zaraz po tym dołączyły do nich dwie dziewczyny, które ledwo co weszły na salę (poczuły muzę -jak prawie każdy- zobaczyły, że ktos tanczy i też poszły). Jeszcze ktos dołączył. W ciągu 5-6 sekund na parkiecie był dobrze bawiący się tłumek :):) Zawsze musi byc ten pierwszy ktoś, potem inni dochodzą :P

#4
Gdy tak siedziałam sobie na kanapie, sącząc piwko i obserwując co się dzieje, zwróciłam uwagę na pewnego jegomościa. Miał "moje" spodnie, zapiętą pod szyję koszulę w kratkę , czapeczkę spod której wystawała bujna grzywka. Takie rzeczy to tylko na takich chudzielcach:P Ha! Potem się okazało, że jest djem, który miał grać:p Ogólnie chyba miał powodzenie u płci przeciwnej. Z samej twarzy skojarzył mi się z.... Petem Dohertym (tylko takim bez koki we krwi:P). Ach te skojarzenia - typowe ;p Aaaa, grał nawet fajnie, kij że mnie akurat na nim nie było :p

#5
Grupa Fluowankaz (w składzie dwóch Tomków) wystąpiła w reprezentacji jednego (fajne włosy i...ramiona, heheh):/ a Tomb Crew reprezentowało 25% tej grupy. Szkoda, bo po relacjach z W-Z liczyłam na całą ekipę. Chciałam poczuć to "coś" ale dupa :/ (lipka nr 3).
Oglądając fotki Fluowankaz wyczaiłam, że jeden z panów Tomków ma "moją" koszulę!!! Eeeeeeej, ja chcę właaaśnie taaaaaaaką!!!!!!!

#6
Sebol do teledyków:P Po prostu :) Pozytyw ;p


Wiecej rzeczy juz nie pamiętam. Jak widać, wyszło bardziej subiektywnie niz ostatnio :p Powoli się rozkręcam, hihihi
Pozdrowionka dla Gosi, Marty oraz pozostałych dziewczynek :P

edit: foty tu (nawet na kilku jestem ja;P)
***
Teraz jak sobie pomyślę, że w poniedziałek mam przedtermin egzaminu z spcid, we wtorek zaliczenie ćwików a potem wykładów z zarzadzania i użeranie się z panem szurającym od laborek UE, w środę zaliczenie wykladów u Ryby a w czwartek koło zaliczeniowe z robotyki, to zaczynam żałować, że impreza nie była lepsza. Aleee ciiiiiicho :P Ide poczytać do poduszki teorię z spcid :P

2 komentarze:

  1. miało przyjechać 3 gości z Tomb Crew a był jeden. drugi nie odbierał telefonów od kilku dni i olał samolot. a trzeci po wylądowaniu w piatek w krakowie dowiedział się, ze jego ojciec nie przeszedł pomyslnie operacji i moze nie dozyc niedzieli, wiec fluowankaz zabukowali mu samolot na sobote do londynu. a drugiego tomka z fluowankaz nie bylo bo mial w tym dniu egzamin.
    to wlasnie uslyszalem i przekazuję dalej:) a ludzi bylo tak malo, ze wtopilem sporo pieniedzy i nastepne imprezy stoja pod znakiem zapytania. a moglo byc grubo, bo w planach takie atrakcje jak Kazey czy Diplo. ale nie sprowadze Diplo do Poznania, skoro na imprezach pojawia sie 100 osob.

    OdpowiedzUsuń
  2. ? ja jestem pozytyw :) ok ale moralniaka też mam :P

    OdpowiedzUsuń