2009-01-01

The Mummy

Ponownie temat filmowy. Wczoraj na jedynce leciał film, który zdecydowanie mogę nazwać moim ulubionym!!! "Mumia" z 1999roku. Taka bajeczka, gdzie jest przygoda, miłość, dużo słońca i humoru :)
Za czasów kiedy miałam Cyfrę +, oglądałam to na Canal +. Sprawdziłam ile razy to puszczali a ile razy obejrzałam - wyszło 20 i 17 :P Mieliśmy z bratem małą fazę :P Przez te kilka lat jeszcze parę razy się obejrzało:P To jest taki film, że jak leci, to go oglądam :) Większość filmów, które bardzo lubię (czyli te, które mam w ulubionych na filmwebie:P), oglądam, gdy lecą w tv, ale ten się trochę od nich różni. Jest lekki, przyjemny, bez absurdalnego humoru, transwestytów i prostytutek, dziwnych historii i krwawych jatek :P



Kolejne części również mi się podobają, ale pierwsza najbardziej :P;P;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz